© largo
Powered by LOFTER

#See You Again (當我們再相見) - 玩命關頭7電影原聲帶搶先聽 - #Wiz Khalifa (威茲哈利法) #KKBOX #nowplaying https://kkbox.fm/us3UHx 這首歌真的不錯聽喔 
(Hook: Charlie Puth)
It’s been a long day, without you my friend 已經過了沒有你的日子好久了
And I’ll tell you all about it when I see you again 假如讓我再見到你 我一定有很多話想對你說
We’ve come a long way from where we began 打從我們的出發點到現在 已經走了很長一段路
Oh I’ll tell you all about it when I see you again 假如讓我再見到你 我一定有很多話想對你說
When I see you again 如果讓我再見到你一面

(Verse 1: Wiz Khalifa)
Damn, who knew 真該死 天曉得
All the planes we flew 我們搭了多少次飛機
Good things we been through 一起渡過了多少快樂時光
That I’d be standing right here talking to you  我真想站在你面前跟你講話
About another path 聊聊關於另一條路程
I know we loved to hit the road and laugh 我知道你我都愛在路上奔馳、大笑
But something told me that it wouldn’t last 但人生告訴我 好日子不長久
Had to switch up look at things different see the bigger picture 
必須看事情的另一面、要看得更長遠
Those were the days 那些都是過去式了
Hard work forever pays 勤奮地工作過生活
Now I see you in a better place 現在 我看見你在另一邊過得很好 就安心了

(Pre-Hook: Wiz Khalifa)
How could we not talk about family when family’s all that we got? 
我們怎能僅剩家人卻不好好跟家人聊聊呢?
Everything I went through you were standing by my side 
所有我經歷過的事 都有你陪我一起渡過
And now you gon’ be with me for the last ride 
然而現在 你必須陪我跑完這最後一趟路程

(Hook: Charlie Puth)

(Verse 2: Wiz Khalifa)
First, you both go out your way 起初 你們倆並不相識
And the vibe is feeling strong 現在這感覺很堅固
And what’s small turned to a friendship 是什麼轉變成為友誼
A friendship turned to a bond 友誼再轉變成牽絆
And that bond will never be broken 這連繫永遠都分不開
The love will never get lost 這份熱愛永遠不會迷失
And when brotherhood come first 然而當兄弟擺第一時
Then the line will never be crossed 這界線就會無法被突破
Established it on our own 要牢記這份情誼
When that line had to be drawn 當那條線需被刻劃出來時
And that line is what we reached 那就是我們一起走了多長的證據
So remember me when i’m gone 所以當我不在時 請記得我

(Pre-Hook: Wiz Khalifa)

(Bridge: Charlie Puth)
So let the light guide your way, yea 請讓光芒引領你的方向
Hold every memory as you go 帶隨著這些記憶 一直走 
And every road you take 不管你選擇了哪條路
Will always lead you home 它總是會帶著你回家
Hoooooome 回~~~~~家

(Hook: Charlie Puth)     
以上是從   https://jay1314799.pixnet.net/blog/post/415064404-wiz-khalifa---see-you-again-ft.-charlie-puth-%5Bfurious-7-soun  複製下來的歌詞喔,可以看看

评论
热度 ( 7 )